Všeobecné obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v internetovom obchode www.ritkavsuchu.sk
I. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu www.ritkavsuchu.sk je Mgr. Veronika Pupiš, konateľka spoločnosti.
PUPIŠOVIA s.r.o.
Hlavná 999/54, 90031, Stupava
IČO: 56417047
DIČ: 2122298915
+421 911 832 969
(ďalej len „predávajúci“)
Kupujúcim je buď spotrebiteľ alebo podnikateľ.
Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
Všetky právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č 40 / 1964 Zb., Občianskym zákonníkom, ako aj súvisiacimi predpismi.
Podnikateľom je osoba zapísaná v obchodnom registri; osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia; osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov; alebo osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.
Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim, ktorým je podnikateľ, výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami ani zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č.513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v znení jeho neskorších predpisov, ako aj súvisiacimi predpismi. V prípade rozporov medzi obchodnými podmienkami a individuálnou zmluvou, má prednosť text individuálne zmluvy.
II. INFORMÁCIE O TOVARE A CENÁCH
- Informácie o tovare, vrátane uvedenia cien jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené pri jednotlivých tovarov v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode.
- V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a doručením tovaru.
- Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nemožno navzájom kombinovať, ak sa nedohodne predávajúci s kupujúcim inak.
III. OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY
- Kupujúci realizuje objednávku tovaru na eshope týmito spôsobmi:
- prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, po predchádzajúcej registrácii v internetovom obchode,
- vyplnením a odoslaním objednávky bez registrácie.
- Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia.
- Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami.
- Okamžite po vytvorení objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzatvorenie zmluvy. Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je uzatvorená až po potvrdení objednávky predávajúcim. Oznámenie o prijatí objednávky je doručené na emailovú adresu kupujúceho.
- Toto potvrdenie sa považuje za uzavretie zmluvy. Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho.
- V prípade, že niektorý z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci splniť, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu zmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzatvorená potvrdením kupujúceho o prijatie tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.
- Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku emailom, ktorý je uvedený na webstránke, alebo telefonátom na tel. číslo uvedené na eshope, pokiaľ nebola v tom čase expedovaná.
- V prípade, že došlo k zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto úplne zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie o obdržaní objednávky podľa týchto obchodných podmienok. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu zmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho.
IV. ZÁKAZNÍCKY ÚČET
- Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode môže kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru. Kupujúci môže objednávať tovar tiež bez registrácie.
- Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.
- Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť, ohľadne informácií potrebných na prístup do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.
- Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám.
- Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie nevyužíva, či v prípade, keď kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy alebo týchto obchodných podmienok.
- Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwérového a softwérového vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardwérového a softwérového vybavenia tretích osôb.
V. PLATOBNÉ PODMIENKY A DODANIE TOVARU
- Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť nasledovnými spôsobmi:
- bezhotovostne prevodom na bankový účet v EUR SK94 8330 0000 0028 0294 5806
- bezhotovostne prevodom na bankový účet v CZK SK76 8330 0000 0020 0294 5808
- bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho prostredníctvom platobnej brány GoPay
- platbou v hotovosti alebo kartou na dobierku pri doručení tovaru
- platbou v hotovosti alebo kartou pri osobnom vyzdvihnutí na pobočke
- Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru.
- V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 3 dní od uzavretia kúpnej zmluvy.
- V prípade platby prostredníctvom platobnej brány postupuje kupujúci podľa pokynov príslušného poskytovateľa elektronických platieb.
- V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na bankový účet predávajúceho.
- Predávajúci nepožaduje od kupujúceho vopred žiadnu zálohu či inú obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny pred odoslaním tovar nie je zálohou.
- Tovar je kupujúcemu doručený:
- kuriérom na adresu určenú kupujúcim v objednávke
- prostredníctvom výdajne zásielok PACKETA na adresu výdajne, ktorú kupujúci určil
- osobný odber je možný na adrese prevádzky: Cementárenská 15, 90031, Stupava
- Voľba spôsobu dodania sa vykonáva počas objednávania tovaru.
- Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitného požiadavky kupujúceho, nesie kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
- Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
- Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.
- Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad - faktúru. Daňový doklad je odoslaný na emailovú adresu kupujúceho. Pri platbe v hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere je vystavený doklad o úhrade pri prebratí tovaru.
- Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnou skazu, poškodenie či stratu tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.
- Dodanie tovaru na adresu / výdajné miesto je po prijatí platby od 2-5 pracovných dní (v závislosti od množstva objednávok v danom čase). V prípade, ak presiahne doba doručenia viac ako 5 pracovných dní, zákazník bude o tejto skutočnosti vopred informovaný emailom.
VI. POKUTA ZA NEPREBRATIE TOVARU NA DOBIERKU
- Kupujúci sa zaväzuje prevziať objednaný tovar zaslaný na dobierku. V prípade, ak kupujúci bez oprávneného dôvodu a bez oznámenia odstúpenia neprevezme zásielku a tá sa vráti predávajúcemu, má predávajúci právo požadovať od kupujúceho zmluvnú pokutu vo výške 30 EUR. (Podľa § 373 Obchodného zákonníka (zákon č. 513/1991 Zb.)
- Výška pokuty zodpovedá nákladom na dopravu, balenie a administratívne spracovanie neprevzatej objednávky.
- Predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť nárok na zaplatenie pokuty zaslaním výzvy na úhradu, pričom v prípade neuhradenia môže pohľadávku vymáhať právnou cestou. Neprevzatie dobierkovej zásielky môže viesť k obmedzeniu možnosti ďalších nákupov na dobierku alebo k nutnosti úhrady objednávky vopred.
VII. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
- Zákazník má právo zrušiť objednávku do 24 hodín od jej prijatia.
- Prevádzkovateľ obchodu www.ritkavsuchu.sk je oprávnený jednostranne zrušiť objednávku najmä v prípadoch, ak:
- je vypredaný tovar na sklade,
- je chybne zadaná cena produktu,
- nastal technický problém aplikácie.
VII. VRÁTENIE TOVARU A NÁKLADY NA DOPRAVU
- Podľa zákona o ochrane spotrebiteľa má zákazník právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 90 kalendárnych dní od prevzatia tovaru.
- Lehota začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru zákazníkom, alebo ním určenou osobou.
- Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvo emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, prípadne spôsobom určeným kupujúcim.
- Ak zákazník odstúpi od zmluvy, musí to oznámiť predávajúcemu písomne (napr. emailom na adresu veronika@ritkavsuchu.sk), alebo cez formulár na internetovej stránke www.ritkavsuchu.sk
- Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepraný, nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
- Výnimkou je tovar vyrábaný na mieru (napr. špecifická veľkosť alebo vzor, ktoré nie je bežne dostupné v ponuke).
- Kupujúci odosiela nepoužitý tovar na vlastné náklady na adresu predávajúceho. Adresa na vrátenie tovaru je: Ritka v suchu, Cementárenská 15, 90031, Stupava.
- Ak je tovar vrátený prostredníctvom služby Packeta - reklamačný asistent, kde náklady hradí predávajúci, hodnota tejto dopravy bude odrátaná z celkovej sumy, ktorú pošle kupujúci za vrátený tovar predávajúcemu.
- Ak bol tovar odoslaný v rámci akcie doprava zdarma (pri objednávke nad 79 EUR) a kupujúci následne vráti časť alebo celú objednávku tak, že celková hodnota ponechaného tovaru klesne pod stanovený limit pre dopravu zdarma, budú aj pôvodné náklady na dopravu odpočítané z vrátenej sumy.
- Ak kupujúci vráti zakúpený tovar, ku ktorému získal darček zdarma, je povinný vrátiť aj tento darček v nepoškodenom stave a nepoužitý. V prípade, ak kupujúci darček nevráti, alebo je darček poškodený, predávajúci si vyhradzuje právo odpočítať jeho hodnotu z čiastky, ktorá bude kupujúcemu vrátená za tovar. Hodnota darčeka sa určuje podľa jeho aktuálnej predajnej ceny.
- Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky za tovar bankovým prevodom na účet.
- V prípade, ak tovar nebude spĺňať podmienky na vrátenie, predávajúci má právo odmietnuť vrátenie, alebo ponúknuť čiastočné vrátenie sumy.
VIII. REKLAMÁCIA TOVARU
- Na produkty zakúpené v e-shope www.ritkavsuchu.sk sa vzťahuje zákonná záručná doba 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak.
- Pre nasledujúce produkty:
- Vrchné PUL nohavičky
- PUL UP nohavičky
- Dojčenské plavky
- Vkladačka do PUL nohavičiek
- BOOSTER (extra ochranná vrstva)
- Tréningové nohavičky (naťahovacie aj rozopínacie)
- Prebaľovacie podložky
- Vrecká na plienky a plavky
sa štandardná záruka nevzťahuje na prirodzené opotrebenie materiálov, ako sú gumičky, absorpčné vrstvy alebo PUL membrána. Tieto časti podliehajú bežnému opotrebeniu v závislosti od intenzity používania a údržby.
- V prípade výrobnej vady je možné uplatniť reklamáciu v rámci 12 mesiacov od zakúpenia. Po uplynutí tejto doby sa vady spôsobené bežným používaním nepovažujú za dôvod na reklamáciu
- Záruka sa vzťahuje na výrobné vady, ako sú chybné švy, zle prišitý suchý zips, poškodené gumičky alebo defektný materiál.
- Záruka sa nevzťahuje:
- poruchy vzniknuté bežným opotrebením
- poruchy vzniknuté nesprávnym použitím výrobku
- na produkty kupujúcemu ZADARMO (darček k výrobku, ako je napr. príslušenstvo a služby poskytované ZADARMO
- na zmeny spôsobené praním alebo nesprávnou údržbou (napr. pranie pri príliš vysokej teplote (nad 60 stupňov), používanie agresívnych pracích prostriedkov a aviváže)
- na mechanické poškodenie
- V prípade neoprávnenej reklamácie si predávajúci vyhradzuje právo účtovať všetky priame náklady spojené s vybavením tejto reklamácie.
- Do záručnej opravy nebude prijatý tovar:
- s uplynulou záručnou lehotou v deň predloženia (doručenia) tovaru k reklamácii
- mechanicky poškodený (roztrhnutý, odtrhnutý, znečistený a pod.)
- poškodený nesprávnym použitím v rozpore s návodom na použitie alebo bežnými zásadami používania daného tovaru
- poškodený neodborným servisnom zásahom
- poškodený zanedbaním starostlivosti o tovar (údržby tovaru)
- bez doloženia pôvodu nákupu.
- Právo z chybného plnenia kupujúcemu nenáleží, ak pred prevzatím tovaru vedel, že má tovar vadu (tovar bol predávaný za dohodnutú nižšiu cenu), alebo ak vadu sám kupujúci spôsobil.
- V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať:
- výmenu za nový tovar,
- opravu tovaru,
- primeranú zľavu z kúpnej ceny.
- Kupujúci má v prípade chybného plnenia právo odstúpiť od zmluvy,
- ak má tovar podstatnú vadu,
- ak nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po oprave,
- pri väčšom počte chýb tovaru.
- Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný predávajúcemu oznámiť, aké právo si zvolil. Zmena voľby bez súhlasu predávajúceho je možná len vtedy, ak žiadal kupujúci opravu vady, ktorá sa ukáže byť neodstrániteľná.
- Ak nie je oprava alebo výmena tovaru možná, na základe odstúpenia od zmluvy môže kupujúci požadovať vrátenie kúpnej ceny v plnej výške.
- Ak predávajúci preukáže, že kupujúci pred prevzatím o chybe tovaru vedel alebo ju sám spôsobil, nie je predávajúci povinný nároku kupujúceho vyhovieť.
- Kupujúci nemôže reklamovať zľavnený tovar z dôvodu, pre ktorý je daný tovar zľavnený.
- Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzke, v ktorej je prijatie reklamácie možné, prípadne aj v sídle alebo mieste podnikania. Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutie reklamácie.
- Predávajúci alebo ním poverený pracovník rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná k odbornému posúdeniu vady.
- Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy dôjde prejav vôle kupujúceho (uplatnenie práva z chybného plnenia) predávajúcemu.
- Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie.
- Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
- Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v na webstránke. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.
IX. OSOBNÉ ÚDAJE
- Všetky informácie, ktoré kupujúci uvedie, sú dôverné a predávajúci s nimi tak zaobchádza. Ak k tomu kupujúci nedá písomný súhlas, údaje o ňom sa nebudú iným spôsobom než za účelom plnenia zo zmluvy používať, okrem emailovej adresy, na ktorú kupujúcemu môžu byť zasielané obchodné oznámenia, pretože tento postup umožňuje zákon, ak ho neodmietne.
- Tieto oznámenia sa môžu týkať iba podobného alebo súvisiaceho tovaru a možno ich kedykoľvek jednoduchým spôsobom (emailom alebo preklikom na odkaz v obchodnom oznámení) odhlásiť. Emailová adresa bude na tento účel uchovávané po dobu 3 rokov od uzavretia poslednej zmluvy medzi zmluvnými stranami.
- Podrobnejšie informácie o ochrane osobných údajov nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.
X. MIMOSÚDNE RIEŠENIE SPOROV
- K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), so sídlom P. O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, internetová adresa: www.soi.sk. Kupujúci môže využiť platformu pre riešenie sporov online, ktorá sa nachádza na internetovej adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Táto platforma slúži na riešenie sporov medzi predávajúcim a kupujúcim vyplývajúcich z kúpnej zmluvy.
- Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/A, 827 15 Bratislava 212, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.sk, je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online, ktoré dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernicu 2009/22/ES.
- Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva príslušný živnostenský úrad podľa miesta podnikania predávajúceho. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva v rozsahu svojej pôsobnosti dohľad nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
XI. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Všetky dohody medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že tento vzťah sa bude riadiť právom Slovenskej republiky. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
- Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovenia § 3 ods. 1 písm. n) zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
- Všetky práva k webovej stránke www.ritkavsuchu.sk, vrátane autorských práv k obsahu, rozloženia stránky, fotografií, videí, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, patria predávajúcemu. Ritka v suchu® je registrovaná ochranná známka a jej používanie bez súhlasu predávajúceho je zakázané. Kopírovanie, upravovanie alebo iné neoprávnené použitie obsahu webovej stránky je bez predchádzajúceho písomného súhlasu predávajúceho zakázané.
- Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do internetového obchodu alebo jeho použitia v rozpore s určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť jeho prevádzku, ani vykonávať akúkoľvek činnosť, ktorá by mu alebo tretím osobám umožnila neoprávnený zásah do programového vybavenia alebo iných súčastí e-shopu. Kupujúci nesmie používať internetový obchod alebo jeho softvérové vybavenie spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením alebo účelom.
- Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.
- Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek meniť alebo dopĺňať tieto obchodné podmienky. Zmeny obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke www.ritkavsuchu.sk. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté na základe predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosti dňom 1.3.2025.